Cenové podmienky:
Ceny sú zmluvné a sú platné pre danú objednávku v okamihu jej vloženia do systému. Ceny v prehľadoch a ponukách neobsahujú poštovné, prepravné a balné náklady. K cene tovaru môže byť pripočítaný recyklačný poplatok (pokiaľ nie je zahrnutý v cene tovaru).
Platobné podmienky:
Platby sú uskutočňované:
Doprava tovaru:
Tovar dodávame štandardne poštou alebo kurierom – podľa spôsobu objednania. Cena dopravy je závislá od veľkosti a hmotnosti objednaného tovaru. Upozornenie: tovar nebude doručený pri zadaní neúplných alebo neplatných údajov, čím zanikne kúpna zmluva.
Doprava GEIS
Zásielku kuriér GEIS dodáva priamo na vami zvolenú adresu, alebo je možné dohodnúť aj vyzdvihnutie priamo v depe v mieste vášho sídla. GEIS dodáva zásielky na nasledujúci pracovný deň. GEIS dodáva v bežnú pracovnú dobu. Pokiaľ chcete zadať inú dodaciu adresu ako fakturačnú, vyplňte ju prosím pri vyplňovaní Vašich kontaktných údajov alebo vpíšte do políčka „Poznámka" pri potvrdzovaní objednávky.
Podmienky dopravy
Dodávky predmetu plnenia budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností realizované v čo najkratšom termíne, obvykle do 7 pracovných dní. Miesto odberu je stanovované na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom obsahuje originál daňového dokladu, návod na používanie výrobku a záručný list (pokiaľ je samostatne dodávaný, pokiaľ nie, nahrádza ho originál daňového dokladu).
Kontrola tovaru pri prevzatí
Pri osobnom odbere neuznávame dodatočné reklamácie na množstvo alebo druh tovaru.
V prípade zasielania tovaru prostredníctvom prepravnej spoločnosti je kupujúci povinný tovar skontrolovať pri prevzatí zásielky. Ak kupujúci zistí mechanické poškodenie tovaru alebo nekompletnosť zásielky (počet balíkov a kusov) podľa prepravného listu, bez odkladu kontaktuje prepravcu a spíše zápis o škode. Následne kontaktuje reklamačné oddelenie predávajúceho, kde bude reklamácia tovaru na základe zápisu o škode ďalej riešená.
Reklamácie na tovar v nepoškodenom balení a reklamácie na zjavné vady (poškriabanie, prasknutie, zlomenie, ...) akceptujeme do 24 hod po prevzatí zásielky.
Kupujúci je povinný predávajúcemu reklamovať chyby tovaru bez zbytočného odkladu podľa podmienok uvedených v príslušných ustanoveniach Obchodného zákonníka.
Kupujúci je zodpovedný za kontrolu sériových čísel tovaru (produktov) a čísel vyznacených na dodacom liste a pokiaľ zistí rozdiel, je povinný predajcu kontaktovať do troch dní od prevzatia tovaru.
Odstúpenie od zmluvy: (storno objednávky)
Storno objednávky, odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúceho v súlade so zákonom č.108/2000 §12 má zákazník právo do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby. Pokiaľ sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok. Pri ich splnení vám bude vrátená kúpna cena: Informujte nás písomne, že jednostranne odstupujete od zmluvy. V liste nezabudnite uviesť číslo objednávky a číslo účtu, na ktorý požadujete vrátenie uhradenej čiastky za tovar, dátum a podpis. Tovar doručte osobne alebo ako balík na adresu našej prevádzky. Tovar, ktorý budete odosielať v rámci tejto záruky späť na našu adresu, musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, nesmie byť použitý, musí byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atd.) a s originálnym dokladom o kúpe. Neposielajte tovar na dobierku (náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ), doporučujeme Vám tovar poistiť. Táto garancia sa nevzťahuje na spotrebný tovar (ako napr. nosiče obrazu, zvuku a informácií, batérie apod., ktoré spotrebiteľ rozbalil). Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar pošleme poštovou poukážkou alebo prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme bohužiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť. Storno objednávky zo strany predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa (výrobcu) tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bezodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne.
Reklamačný poriadok spoločnosti ELECTRON spol. s r.o.
Tento reklamačný poriadok upravuje vzťah medzi spoločnosťou ELECTRON spol. s r.o. a obchodným partnerom, ktorý odoberá výrobky dodávané spoločnosťou ELECTRON spol. s r.o. za účelom ďalšieho predaja a taktiež upravuje aj proces opravy výrobku koncovým užívateľom. Tento obchodný vzťah sa riadi podľa Obchodného zákonníka a Občianskeho zákonníka.
Definícia pojmov – pre účely tohto Reklamačného poriadku:
Výrobok: reklamované zariadenie
Miesto reklamácie: sídlo spoločnosti ELECTRON spol. s r.o.
Výrobná chyba: chyba spôsobená nesprávnym výrobným postupom alebo chybným materiálom pri výrobe
Nepriaznivé počasie: sneh, dážď, slnko ….
Živelná udalosť: zemetrasenie, búrka, požiar, potopa …
Neoprávnená reklamácia: neprejavenie sa poruchy uvedenej zákazníkom, zistenie porušenia záručných podmienok, používanie v rozpore s návodom na použitie
Obchodný partner: zákazník, obchodný partner, prvý vlastník výrobku, ktorý má právny vzťah so spoločnosťou ELECTRON spol. s r.o. (dealer)
Užívateľ: koncový užívateľ výrobku
Záruka: časový úsek, počas ktorého má zákazník nárok na bezplatné odstránenie poruchy zariadenia, za predpokladu dodržania záručných podmienok
Reklamácia: uplatnenie záruky zo strany zákazníka
Záručná doba
Záručná doba začína plynúť osobným prevzatím tovaru kupujúcim a potvrdením záručného listu, alebo odovzdaním prvému prepravcovi.
Záruka sa vzťahuje na výrobok podľa vyznačenej doby na záručnom liste, ktorý sa vystavil pri vydaní tovaru a to na funkčné poruchy spôsobené výrobnou chybou.
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú kupujúci nemôže užívať tovar pre jeho vady, za ktoré zodpovedá predávajúci (513/1991, § 430).
Zánik záruky
Záruka zaniká:
Poznámka: Uvedené príklady nie sú zoznamom všetkých prípadov, ktoré môžu spôsobiť porušenie záručných podmienok.
Spôsob uplatnenia nároku na odstránenie poruchy v rámci záruky
Všeobecné informácie :
Uplatnenie nároku na bezplatné odstránenie poruchy pre užívateľa
Osobná návšteva servisu v sídle spoločnosti
Doručenie poštou, alebo kuriérom
Spôsob riešenia reklamácie
Záručná oprava výrobku sa vykonáva opravou, výmenou poškodeného komponentu alebo dielu, poprípade výmenou celého výrobku (vzhľadom na neustály technický vývoj aj výrobkom iného typu s podobnými technickými parametrami) podľa uváženia spoločnosti.
V prípade, že sa obchodný partner dohodol so servisom na riešení reklamácie spôsobom vrátenia výrobku a následného dobropisu, je potrebné vrátiť výrobok v pôvodnom a neporušenom balení.
Neoprávnená reklamácia
Vyrozumenie o vybavení reklamácie - opravy
O ukončení reklamácie – opravy bude zákazník – užívateľ vyrozumený telefonicky, alebo e-mailom. Rovnakým spôsobom bude zákazník – užívateľ informovaný o cene za opravu. Ak zákazník – užívateľ nekomunikuje alebo nie je schopný odsúhlasiť cenu za opravu, bude výrobok odoslaný späť na náklady zákazníka – užívateľa spolu s účtovaním poplatku za diagnostiku.
Poskytovanie informácií o stave reklamácie - opravy
Zákazník – užívateľ pri prijatí zariadenia na opravu dostane doklad, na ktorom je uvedené evidenčné číslo, pod ktorým je táto oprava registrovaná. V prípade zaslania výrobku do servisu, bude informovaný správou email alebo telefonicky, v ktorej je taktiež toto evidenčné číslo.
Zákazník – užívateľ bude o stave reklamácie informovaný iba na základe tohto evidenčného čísla.
Vyzdvihnutie výrobku z reklamácie - opravy
Nevyzdvihnutie výrobku z opravy
Záverečné informácie
Náhrada škody
Mimozáručná oprava zariadenia
Zariadenie môže byť prijaté na opravu za účelom posúdenia ceny za opravu alebo priamo na opravu so súhlasom s vykonaním opravy. Cena za opravu bude zákazníkovi oznámená telefonicky alebo e-mailom. V prípade nesúhlasu s vykonaním opravy sa účtuje poplatok za diagnostiku. Na opravu vecí sa vzťahuje 12 mesačná záručná doba. Spôsoby úhrady za vykonanie opravy :
Platnosť
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť od 1.6.2014
Záruka, záručný list
Záručná lehota začína plynúť prevzatím tovaru zákazníkom. Záručná lehota je uvedená u každého výrobku v jeho popise. Pokiaľ k danému výrobku existuje záruční list, tak je vystavený v deň predaja tovaru. V prípade, že záruční list neexistuje, slúži ako záruční list daňový doklad. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie výrobku (alebo jeho časti/dielu) spôsobené používaním. Kratšia životnosť výrobku v takom prípade nebude považovaná za vadu a nie je ju možné ani ako takú reklamovať. Zákazníkom, ktorí tovar používajú pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je záručná doba stanovená občianskym zákonníkom. V tomto prípade záručnú lehotu stanovuje konkrétny dovozca tovaru do SR. Záručná lehota uvedená na našich stránkach je určená iba pre spotrebiteľov nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľské činnosti (nákup na IČ).
Ochrana informácií:
Všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba pre internú potrebu firmy ELECTRON.